Sunday 3 April 2016

က်မရဲ ့စက္ဘီးအေၾကာင္း

မေန ့က က်မေစ်းသြားေတာ့ စူပါမတ္မွာ စက္ဘီးေတြေရာင္းေနတာေတြ ့တယ္။ စက္ဘီးကိုျမင္ျမင္
ခ်င္းသေဘာက်သြားပါတယ္။ အိမ္ေရာက္တာနဲ ့ကိုေသာမတ္စ္ကိုေျပာေတာ့ သူက ခ်က္ခ်င္းပဲ
သြား၀ယ္မယ္ဆို ျပီး၀ယ္ျဖစ္သြားပါတယ္။


စက္ဘီးက အိမ္ေရာက္မွ ေျခနင္းျပန္တတ္၊ လက္ကိုင္ျပန္တည့္စတာေတြ ကိုယ္ဘာသာကိုယ္ ျပန္လုပ္ရပါတယ္။ က်မတို ့ကလည္း စက္ေတြဘာေတြ တတ္တာျဖဳတ္တာ
ကၽြမ္းက်င္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလးေခၽြးျပန္သြားေပမဲ့ ေျခနင္းေတာင္ မတတ္ႏိုင္ခဲ့ပါဘူး။

ဒါနဲ ့ ျမိဳ ့ထဲကစက္ဘီးဆိုင္ကို တြန္းျပီးယူသြားၾကပါတယ္။ က်မတို ့ျမိဳ ့မွာ ရွိတဲ့ တစ္ဆိုင္ထဲေသာ စက္ဘီးဆိုင္ကသူတို ့ဆိုင္က ၀ယ္တာမဟုတ္လို ့မျပင္ေပး( မဆင္ေပး)ပါဘူးတဲ့.။ ဒါနဲ ့အနားက ျမိဳ ့မွာ ရွိတဲ့ အသိဆိုင္ ကိုသြားမယ္ဆိုျပီး ဘူတာရံု ေရာက္ေတာ့ ဒီေန ့ ရထားလမ္းေတြျပင္ေနလို ့ ရထားမထြက္ပါတဲ့။
ေမာျပန္ေရာ။ ဒါနဲ ့အိမ္ေရာက္ေတာ့ ကားနဲ ့သယ္သြားမယ္လို ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကားနဲ ့က မဆန္ ့ျပန္
ဘူး။ ေမာျပန္ျပီ။

က်မလည္း ဇြဲမေလွ်ာ ့ပဲ ဂူဂယ္ကို ဖြင့္ၾကည့္ ေတာ့ နဲနဲ သိလာပါတယ္။ ဒါနဲ ့ပဲေနာက္ဆံုးေတာ့
အဆင္ေျပသြားၿပီး အစမ္းေမာင္းၾကည့္ တာလည္းအဆင္ေျပတာနဲ ့က်မ ေပ်ာ္သြားတာေပါ့။

ဒီေန ့ေတာ့ က်မတို ့စက္ဘီးစီးထြက္ၾကပါတယ္။ ၿမိဳ ့တၿမိဳ ့ေရာက္ေတာ့ ပြဲလုပ္ေနတာနဲ ့ ဆိုင္ေတြ
ဖြင့္တာနဲ ့ၾကံဳေရာ။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာပဲ ့က်မ စက္ဘီးလက္ကိုင္က ေခ်ာ္သြားတာနဲ ့အနားရွိတဲ့
စက္ဘီးဆိုင္ကို ေရာက္သြားပါတယ္။ ဒီေန ့ေတာ့က်မ ကံေကာင္းသြားျပန္တယ္။
အဲ့ဒီဆိုင္က အလြန္သေဘာေကာင္းၿပီး က်မ စက္ဘီးေလးကို အခမဲ့ျပင္ေပး၊စစ္ေပးပါတယ္။

က်မငယ္ငယ္က စက္ဘီးစသင္ေတာ့ က်မသူငယ္ခ်င္းရဲ ့သံုးဘီးေထာက္စက္ဘီးေလးနဲ ့ စသင္ရတာပါ။
သူနဲ ့က်မအစ္ကို၀မ္းကြဲက ေမာင္ဗမာစက္ဘီး ကို တလွည့္စီစီးၾက၊ က်မက အေနာက္ကေန
သံုးဘီးေထာက္ကေလးနဲ ့လိုက္ေပါ့။ ဒီလိုနဲ ့က်မစက္ဘီးစီးတတ္သြားပါတယ္။ ရန္ကုန္မွာဆိုေတာ့ လမ္း
ၾကားထဲပဲစီးရေတာ့ ကၽြမ္းကၽြမ္းက်င္က်င္ေတာ့ မရွိပါဘူး။

ဂ်ာမနီေရာက္မွ စက္ဘီးစီးထပ္က်င့္ ရင္း ဟိုနားဒီနားစီးျဖစ္ပါတယ္။က်မ ဂ်ာမနီမွာ စက္ဘီး ၄စီး
အခိုးခံရတယ္။ ဒီေန ့ေတာ့ စက္ဘီးခတ္တဲ့ေသာ့ၾကီးၾကီး၀ယ္လာခဲ့ပါတယ္။

1 comment:

မီးမီးငယ် said...

စက္ဘီးကိုဖတ္ၿပီး
ရွင္ေလးတို႔၂ေယာက္လုံးကို
သတိရလိုက္တာ
နယ္သာလန္
ကိုယ္တို႔ေနခဲ့တဲ့ရြာမွာ
စက္ဘီးစီးခဲ့တာ
ဘဝရဲ႔အေပ်ာ္ဆုံးအခ်ိန္ထဲက
တခုေပါ့
က်မေတာ့စက္ဘီးစီးက်င့္တာ
၂ႏွစ္ေလာက္ၾကာခဲ့ဖူးတယ္..
အဟဲ...