Thursday 9 April 2009

က်မနဲ ့ရထား

က်မေနတဲ့ၿမိဳ ့ကေန Freiburg ကိုရထားနဲ ့ဆို ၁၀ မိနစ္ေလာက္ၾကာတယ္။ က်မက
Freiburg ကိုအၿမဲတမ္းသြားရတယ္။ ေက်ာင္းတက္ တာ၊ေဈ းသြားတာ၊အလုပ္သြား
တာ အားလံုးကို ရထားနဲ ့ပဲသြားတယ္။ ဒီေတာ့ တပတ္ ကို ၆ရက္ေလာက္
ကရထားပဲစီေနရတာ။ဘူတာတို ့၊ ရထားတို ့ဆိုတာက်မရဲ ့မိတ္ေဆြေတြျဖစ္ေနၿပီ။
Thomas ကခရီးသြားတာအလြန္၀ါသနာပါတယ္။က်မတို ့မၾကာမၾကာခရီး
ထြက္ျဖစ္ၾက တယ္။တျခားျမန္မာသူငယ္ခ်င္းေတြဆီလည္းသြားၾကတယ္။ အစပိုင္း
ေတာ့ Thomas နဲ ့အတူတူသြားတယ္။အခုေတာ့ က်မတစ္ေယာက္ထဲသြားတာမ်ား
တယ္။ က်မလည္းရထားနဲ ့ခရီးသြားရတာေပ်ာ္တယ္။ ရထားေပၚမွာေအးေအးေဆးေဆး ေတြးခ်င္ရာေတြး၊ေငးခ်င္ရာေငး၊ေရးခ်င္တာေရးေပါ့။ဂ်ာမန္ေတြကေတာ့စာဖတ္ေလ့
႐ွိတယ္။ သတင္းစာ၊ မဂၢဇင္း၊၀တၳဳ စတာေတြဖတ္ၾကတယ္။
က်မကေတာ့ရထားစီးရင္း ဂ်ာမန္ေတြကိုေလ့လာမိတယ္။ သူတို ့စကားေျပာတာနား
ေထာင္မိတယ္။က်မက ရထားေပၚမွာစာေတာ့မဖတ္တတ္ဘူး။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ရထားနဲ ့သြားရလာရတာ ဒီမွာအဆင္ေျပတယ္။စိတ္လည္းခ်ရတယ္။
ရထားေနာက္က်ရင္လည္း Connection အတြက္စီစဥ္ေပးတယ္။ဒါေၾကာင့္ဒီမွာ
လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ကားကိုမသံုးေတာ့ပဲ ရထားပိုစီလာၾကတယ္။ ကားကဓါတ္ဆီဖိုး၊
ကားရပ္ခေတြအျပင္ လမ္းမွာ ကားပိတ္တာေတြစတဲ့ျပသာနာေတြလည္း႐ွိေသးတယ္ေလ။
က်မကေတာ့ ရထားစီးရတာ ေပ်ာ္ေနတာပဲ။

No comments: